Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy StarDance 2019 Extra Host (pořad) demonstrace proti Babišovi Události roku 2019

Nejnovější kauzy

Chcete mít sexy postavu do plavek? Hitem tohoto léta je DASH dieta! Stačí omezit sůl, sladkosti a tuky

Vyzkoušejte DASH dietu a budete mít sexy tělo do plavek!
Už jste vyzkoušely všemožné diety a nic nezabíralo? Potřebujete zhubnout do plavek, ale nevíte jak? Hitem tohoto léta je DASH dieta! Zaručeně po ní zhubnete a budete mít postavu k nakousnutí.

Možná o DASH dietě slyšíte poprvé. Nejprve vznikla jako jídelníček pro lidi s vysokým krevním tlakem. Postupem času se ale stala oblíbenou. Princip spočívá v omezení sladkostí, tuků a soli. Měli byste jíst hodně celozrnných výrobků, libové maso a ryby, ovoce a zeleninu. Tato dieta navíc nic nezakazuje.

Tato dieta opravdu pomáhá snižovat krevní tlak, zvyšuje hladinu dobrého cholesterolu a snižuje množství toho špatného. Dobře hospodaří s triglyceridy, takže člověk je pak štíhlejší a také zdravější.

Pokud chcete opravdu zhubnout, musíte dodržovat přesně daná pravidla. To znamená pravidelně jíst a dodržovat tři jídla denně plus dvě svačiny. Zredukujete tak sacharidy a hlavně byste neměli cvičit kardio.

Pokud se přece jen vrhnete do DASH diety a ještě vás to neodradilo, připravte se na dvě fáze. Ta první trvá dva týdny a je potřeba snížit příjem sacharidů, abyste tělo připravili na fázi druhou a tělo tak bude lépe spalovat tuk. V první fázi vyloučíte cukry, ovoce a obiloviny, naopak musíte zvýšit příjem bílkovin.

Ve druhé fázi přidáte sacharidy, ale vyvarujete se bílého cukru a sladkého pečiva. Měli byste jíst celozrnné pečivo, ovoce a zeleninu. Vyhýbejte se moučné zelenině – hrášku, kukuřici, bramborám a dýni. Jezte především ryby, čerstvé sýry, ořechy, libové maso, luštěniny a tvaroh.

Hlavně nezapomeňte, abyste měli během dne tři hlavní jídla a dvě svačiny. Jídlo musíte mít přesně rozplánované a dodržovat přesné časy. Vyhněte se namáhavému cvičení a kardio cvičení.

Doporučují se procházky nebo jóga. Tato dieta je úžasná v tom, že po ní rozhodně nebudete mít jojo efekt, protože spíše než o dietu jde o zdravý životní styl. Při této dietě byste měli spát aspoň 7 hodin a dostatečně pít.

Mohlo by vás zajímat

Další články