Trendy
Výměna manželek 2024 válka na Ukrajině Survivor 2024 Survivor 2024 - aktuálně

ČERNÝ MUŽ z letáku děkuje Čechům! Díky nim se mu zakázky jen hrnou!

ČERNÝ MUŽ z letáku děkuje Čechům! Díky nim se mu zakázky jen hrnou!
Zdroj: archiv
+ Další 2 fotografie
Zdá se, že xenofobní Česko vyvolalo vlnu reakcí! A nejsou to úplně reakce totožné s těmi, o kterých jste mohli číst na sociálních sítích. Naopak spousta firem se postavila na stranu "černého modela" Alpha Dia a nabídla mu práci! Firma Xiaomimobile.cz si speciálně pro český trh zvolila tohoto modela. No, uvidíme, jak na to rasistické Česko bude reagovat.

"Černoch z Lidlu" je kauza, která proběhla v médiích a u široké veřejnosti vyvolala vlnu reakcí! Obránci češství, kteří tráví své dny nahlížením do letáků z Lidlu, se do firmy opřeli kvůli výběru modela. Jiní, kteří si uvědomují, že žijeme v 21. století a nějaké rasové předsudky by měli nechat v 70. letech, se jej pro změnu zastali. Děsivé komentáře se staly cílem pro vtipálky, kteří si z celé kauzy a lidské hlouposti a krátkozrakosti dělali legraci Pokud jste si mysleli, že tím to všechno končí, tak jste na omylu.

Ať se vám to líbí, nebo ne, Alpha Dia je úspěšný model, a tak si jej firmy vybírají pro své produkty. Navíc některé zaujaly přímo antixenofobní postoj a Alpha byl záměrně jejich cílem. “Když můžeme kupovat elektroniku z Číny, nevidím důvod, proč bychom nemohli vídat reklamní fotky s černošským modelem. Přijde mi to naprosto přirozené. V Xiaomimobile jsme samozřejmě zvyklí komunikovat například s Číňany. Jsou to úplně odlišní lidé. Jejich zvyky, kultura nebo způsob jednání. Nemá smysl ale předstírat, že takhle odlišní lidé neexistují. Považuji to za hloupé a omezené. I proto jsme nafotili tyhle fotky: Na barvě kůže nebo původu nám prostě nezáleží,” komentuje kampaň jednatel firmy Jiří Opletal.

Prodejce čínských mobilních zařízení Xiaomimobile.cz dokončil v těchto dnech nové produktové fotky. Telefon od Xiaomi se objevil právě v rukách modela Alpha Dia. Xiaomimobile se tak jasně staví proti xenofobním projevům, které vyvolala kampaň obchodního řetězce Lidl. A rozhodně nejsou jediní. Znechucení veřejnosti tak paradoxně vyneslo tomuto modelovi více, než by si zaujatá část populace přála. Češi jakožto ukecaní rýpalové možná ani netušili, že nevědomky dělají nenáviděnému černochovi reklamu a pomáhají mu k úspěchu.

Bartošová brala úspěchy jako samozřejmost, svou slávu ale neustála, tvrdí její první manažer. Showbyznys ji semlel

Související články

Další články

Nejnovější kauzy