Aňa Geislerová tvrdě o novém dodavateli energií: Proč mi nezvedáte telefon?!
Mezi klienty zkrachovalé firmy Bohemia Energy patří i herečka Aňa Geislerová (45). Nyní na sociálních sítích zveřejnila, s čím se potýká při snaze o přechod k novému dodavateli. Stěžuje si především na absenci komunikace.
„Byla jsem odběratelem plynu z Bohemia Energy. No. Špatná volba. Špatný konec. Zoufalství pro tisíce lidí. Ale to, co teď předvádí Innogy jako můj DPI, je pro mě neuvěřitelný." Těmito slovy začíná herečka Aňa Geislerová na sociálních sítích popis své zkušenosti se změnou dodavatele energií.
"Marně se snažím týden dovolat. A volání automaticky přebírá hlas paní, co říká, že toho mají moc a že mám jít na web, nebo robot Ondra, co mi říká, že mám jít uzavřít smlouvu na web, protože toho mají moc. Ale já nechci! Já chci, abyste se mnou mluvili. Chci, aby mi někdo zvedl telefon!“ pokračuje v rozzlobeném statusu Aňa, která stejně jako tisíce dalších lidí bojuje s vysokými zálohami od nových dodavatelů.
Aňa podle svých slov nechápe, proč má dát astronomické částky někomu, kdo nemá ani tu slušnost s ní mluvit. "Ano, chápu, že vám volá hodně lidí, ale co jste čekali? Je to zoufalá situace a vy investujete čas na nahrání stupidního robota místo proškolení pár operátorů. Nefunguje to," dodala herečka, která následně zmínila, že od firmy dostala ocenění v Karlových Varech, její současné chování je pro ni ale zklamáním.