Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy Karel Gott (zpěvák) Ivana Gottová Výměna manželek StarDance 2019

Nejnovější kauzy

Klient Travel Service píše: Polovina cestujících musela vystoupit první, aby se letadlo náhodou nepřevrátilo. „Je to standardní postup,“ říká mluvčí TS

Společnost Travel Service.
Společnost Travel Service často budí vášně. Na Facebooku se objevil další zajímavý příběh jednoho z cestujících.

Aerolinky Travel Service mají rozporuplnou pověst. Stížnosti lidí nejsou neobvyklé.

O víkendu se objevil na sociálních sítích zážitek jednoho z cestujících. „Hlášení Travel Service při přistání letu z Madeiry v Praze: Prosíme cestující v řadách 27–36, aby vystoupili z letadla jako první a ostatní cestující, aby je nechali přednostně vystoupit. Jinak se nám letadlo převrátí.“ Popisuje proces přistání jeden z pasažérů.

„Evidentně u vás nestačí jen bezpečně přistát, ale je třeba umět i vystoupit z letadla.“ Dodává rozhořčeně na závěr.

Další diskutující ale tvrdí, že je to standard. „Jedná se o úplně běžný postup u všech aerolinek, zabraňující tippingu – sednutí letadla na ocas,“ píše diskutující.

Je to zcela standardní o podle mluvčí TS. „Nároky na bezpečnost jsou v letectví mimořádné a tento postup vystupování cestujících z letadla po přistání je zcela standardní a zcela v souladu s doporučením výrobce letounu Boeing 737–900,“ uvedla pro eXtra.cz Vladimíra Dufková z Travel Service.

Mohlo by vás zajímat

Další články