8 ukázek, jak by vypadala loga známých značek, kdyby opravdu prezentovala své produkty
Známe je všichni. Loga značek provařených produktů, které užíváme denně. Zkuste si představit, jak by asi vypadala, kdyby nám měla skutečně ukázat, ke kterým věcem se vztahují.
Marco Schembri není jen výtvarník, grafik a vtipálek, ale i člověk, který se umí podívat na věci hezky zblízka.
Tentokrát si vzal na paškál loga známých značek a přetvořil je přesně podle toho, jak by vypadaly, kdyby měly reprezentovat věci, kterým skutečně dělají marketingovou tvář.
1. Obézní strýček McDonald

2. Rozmazané Absolutní vidění

3. Podřezané zápěstí s Gillette

4. Osobní ochrana

Glosa: Agáta Hanychová královnou žabomyších válek. Jako by bez nich nemohla být
Související články

Armádní stipendium na civilní škole můžete brát i vy. Nově až 60 oborů

Plná lednice není samozřejmost. Albert jako největší dárce potravin pomáhá těm, co to potřebují

Eurosport spouští odpočet roku do zahájení zimní olympiády v Itálii. Milník oslaví maratonem mistrovství světa v zimních sportech

Co potřebujete vědět o vitamínu C? Na trhu hledejte ten s vysokou vstřebatelností
