Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy StarDance 2019 Extra Host (pořad) demonstrace proti Babišovi Události roku 2019

Nejnovější kauzy

6 skutečných důvodů, proč prostě nebudete nikdy hubení!

Jak máte jednou k obezitě sklony, budete s ní muset bojovat celý život.
Asi každý, kdo má nějaké to kilo navíc, se už párkrát rozhodl, že s tím něco udělá. Dostatek pohybu, vyvážená strava a alespoň 8 hodin spánku. Po dodržování těchto tří zásad se úspěch zaručeně dostaví, tak proč je stále většina lidí v naší zemi nakynutá jak babiččiny knedlíky? Je to prosté. Lenost alias nejhorší lidská vlastnost vždycky zvítězí a my tak snadno spadneme zpátky na hubnoucí dno. Přestože to dopadne vždycky stejně, nevzdáváme se a zkoušíme naši slabou vůli stále dokola.

Chystáte se v nejbližší době na vaši každoroční výzvu?

Přejeme hodně štěstí, ale předtím si přečtěte 6 důvodů, proč to nejspíš zase nedopadne.

1. Jídlo

Tlustí lidé jídlo milují, spíše jsou na něm závislí. Myslíte si, že je pro těžkého kuřáka snadné přestat ze dne na den kouřit? Nebuďte naivní, protože ani pro vás není představitelné vynechat ten 18. chod v 11 večer. Nehledě na to, že svíčkovou bez knedlíku byste také nepozřeli.

2. Pohyb

Vždycky to začne stejně. První 3–4 rána pravidelně běháte, 5. den vás začne bolet noha, 6. den ještě pobolívá a 7. den jste rádi, že jste vstali do práce. Možná je lepší začít procházkou než se snažit uvést do poklusu vaši stopadesátikilovou základnu.

3. Alkohol

Zítra má Pepa narozeniny, v pátek se žení kamarád, za týden se jede na Moravu a pak už fakt nepiju! V tomto případě lžete pouze sami sobě, protože si nedokážete ani na minutu představit, že byste na nějakou z těchto akcí přijeli autem a jednoduše byli o vodě. Můžete makat jako fretka, ale nezhubnete ani deko.

4. Stres

Když je stres, je hlad. Když je hlad, tak se jí a vůbec ne málo. Někdo při stresu nejí nic, ale při nejbližší klidnější příležitosti se stejně narve k prasknutí.

5. Diety

Diety typu nebudu jíst pečivo, nebudu jíst přílohy, nebudu jíst po 6. hodině? Ani náhodou. Z dlouhodobého hlediska je to opravdu kravina. Možná zhubnete 5 kilo za 14 dní, ale za dalších 14 naberete 10. Jo-jo, je to tak.

6. Perioda

Každoroční perioda, kdy vám na týden z celého roku přeskočí, vy přestanete jíst, začnete pít pouze čaje a občas zakousnete salátovou okurku. Super nápad jak zhubnout, ale už ne tak dobrý, jak být hubený na delší dobu, než je vaše perioda. Třeba to příští rok vydržíte déle.

Mohlo by vás zajímat

Další články