Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy StarDance 2018 Zábava Andrej Babiš (politik) Horoskop

Nejnovější kauzy

11 zásad, jak se dát před svatbou do kupy jako princ Harry

+ Další 3 fotografie
Princ Harry, který se v sobotu oženil v rámci jedné z nejsledovanějších a jistě nejoriginálnějších svateb britské historie, před vstupem do svazku manželského shodil několik kilogramů, navíc se mu vyrýsoval obličej a vypadal výrazně svěžeji. Co za tím stojí?

Za jeho zlepšující se vizáží prý není pouze jeho nyní už manželka Meghan Markle, která je propagátorkou zdravého životního stylu a nyní prý i vegankou, ale také Gabriela Peacock Báňová, nutriční poradkyně hvězd. Tady je její návod, jak být rychle fit.

1. Snídejte jako král Bohatá snídaně je základ všeho. Zdravá snídaně nastartuje metabolismus na zbytek dne a zamezí výkyvům krevního cukru. Ideálním ranním jídlem je kaše s mlékem nebo alternativou mléka, ovesné vločky nasáklé džusem podávané s jogurtem nebo mlékem. Navrch přidejte třeba lesní plody,

2. Než si dáte něco sladkého, snězte kousek sýra Proč? Protože obsažená bílkovina vás zasytí a vy tak nebudete mít potřebu se sladkým přejíst. Je to jednoduchý trik, který funguje.

3. Jezte červené maso kvůli získání bílkoviny a zinku Červené maso je super zdroj bílkovin, železa i zinku. Zinek dokonce podporuje plodnost. Nejlepší je si ho dopřát jednou až dvakrát týdně.

4. Konzumujte tu zeleninu, kterou musíte nejvíc kousat Vláknina vás zasytí, takže celkově zkonzumujete méně kalorií. Důležitá je i pro střevní mikroflóru, která souvisí s váhou i počátkem obezity. Brokolice a kapusta jsou jejím ideálním zdrojem stejně jako další zelená listová zelenina jako růžičková kapusta, celer a chřest.

5. Jezte každé tři a půl hodiny Snažte se jíst 5× denně po menších porcích. Tento režim vyrovnává hladinu krevního cukru a předchází jak výkyvům energie, tak chuti na sladké, které přichází, když krevní cukr klesá.

6. Omezte alkohol Alkohol je zdrojem cukru a kalorií a neobsahuje téměř žádné vitaminy či minerály. Příliš velká spotřeba je u mužů spojená s abdominální obezitou a ukládáním tuku. Pokud občas chcete pít, vybírejte čiré nápoje jako vodka nebo džin, které obsahují méně aditiv a toxinů i méně kalorií.

7. Nevynechávejte cukr, sacharidy ani mléčné výrobky Vynechte bílý chléb, koláče a sušenky tak, jak je to jen možné, a do ničeho si nepřidávejte cukr. Zdravé sacharidy nalézající se v zelenině, celozrnných výrobcích či luštěninách zajišťují vitamin B potřebný k výrobě energie.

8. Volte celé ovoce radši než smoothies Vždycky volte radši celé ovoce než džusy, protože ovoce ve svém normálním stavu obsahuje vysoké množství vlákniny, takže cukr přirozeně v něm obsažený se do oběhu vstřebává pomaleji. Také mohu být doslazené a obsahovat vyšší množství kalorií než celé ovoce, takže dávejte pozor.

9. Bílkovinu vždy jen se sacharidem Kvalitní sacharidy jsou při hubnutí pro muže zásadní, a také spousta zeleniny kombinace sacharidů a bílkovin v těle při trávení zapojuje různé enzymy; když je smícháte, trávení se zpomalí a cukry uvolněné ze sacharidů se zpozdí. Budete se cítit déle nasyceni.

10. Kávu nepijte nalačno Kofein je stimulantem, který spouští uvolňování glukózy z jater. Neměli byste proto kávu konzumovat na prázdný žaludek. Vyvolává prudký nárůst krevního cukru a následné chuti na sladké.

11. V průběhu odpoledne si dejte proteinový prášek a vlákninový panák před večeří Pro muže, kteří chtějí shodit, je skvělý rozpustný glukomanan a další látky, které zajišťují spalování tuků jako piperin. Účinná složka černého pepře – před hlavním jídlem. Když ho smícháte s vodou, vytvoří gel a částečně vyplní žaludek, takže sníte méně.

Mohlo by vás zajímat

Další články