Vypadat dobře = zaplatit majlant. Tak tahle rovnice je obzvlášť u mladé generace Jihokorejců docela populární. Nejenže se sami nechávají vylepšovat, ale stávají se chodící reklamou tamního chirurgického byznysu. Turistika do Jižní Korey za lepším vzhledem je ve světě stále oblíbenější. Za nárůst poptávky může také fakt, že jsou zde zákroky mnohonásobně levnější než v jiných částech světa.

Za rok 2012 zaznamenala jihokorejská „plastická“ turistika obrat větší než 8 miliard korun! A to je už solidní počet injekcí botoxu, kolagenových implantátů, úprav nosu či obočí.

„Pro mnoho lidí znamená plastická operace zkvalitnění dosavadního života, lepší šanci na pracovním trhu i kvalitnější osobní život,“ říká jeden z místních chirurgů a dodává: „Tyto možnosti si uvědomuje také stále více mladých lidí, kteří mezi našimi klienty dominují.“

Uznáváme, že následující proměny jsou opravdu k lepšímu.