Svět politického marketingu má za sebou bouřlivý týden. Vše odstartovalo oznámení obnovitele Občanské demokratické aliance, miliardáře Pavla Sehnala o spolupráci s agenturou Plavec Media. Každý, kdo na internetu narazil na samozvaného krále všech marketingů Jana Plavce, věděl, že se schyluje k průšvihu.

Když se následně Sehnal na videu objevil s arogantním youtuberem Mikaelem Oganesjanem neboli MikeJePanem s tím, že právě on je pro něj ztělesněním aktivního mladého člověka, jakého by rád viděl v politice, nejhorší politicky marketingový fail za hodně dlouhou dobu byl na světě.

Všichni na českém internetu věděli, že toto je průšvih. Pavel Sehnal ale byl mimo. Naštěstí si včas uvědomil, že na arogantního youtubera žádné voličské hlasy nenasbírá. Schylovalo se k obrovskému propadáku, a tak Plavec a Mike Pán zase byli rychle vyškrtnuti – celý článek o tom, jak dostali za uši, najdete ZDE.