DASH dieta

Na tuhle dietu nedají dopustit ani sestry Kardashianovy! Zabraňuje vysokému krevnímu tlaku a jíte v podstatě všechno, co se vám líbí. Stačí, když se zaměříte na vyvážený příjem proteinů a omezíte sladké. Budete si muset trochu hlídat příjem kalorií a méně solit, ale to je to jediné, co vás může omezit. Pokud tedy nejste závislí na sladkém, směle do toho!

Dukanova dieta

Základem všeho je vynechat sacharidy a dostat do sebe co nejvíce bílkovin. Zhubnete rychle a povolených potravin můžete sníst, kolik chcete. Zásadní složkou jsou ovesné otruby, které stabilizují trávicí systém těla a zabraňují zácpě. Navíc v těle nabobtnají a nemáte během diety pocit hladu. Během pěti dnů můžete zhubnout až 3 kg! Navíc čtyři fáze diety vás budou opravdu bavit!

Mind dieta

Jedna z nejjednodušších diet na světě, která navíc brání Alzheimerově chorobě. Můžete jíst, co chcete, kdy chcete a jak chcete, takže se v ní opravdu najde každý. Důležité je komponovat do stravy 10 jídel zdravých pro mozek a úplně se vyhnout těm nezdravým. Mezi zdravé patří zelená listová zelenina a zelenina celkově, ořechy, lesní plody, fazole, celozrnné obiloviny, ryby, drůbež, olivový olej a pozor, dokonce i víno! Z jídelníčku potom vyškrtněte červené maso, máslo nebo margarin, sýry, pečivo a sladkosti, smažené jídlo nebo rychlé občerstvení.

TLC dieta

Můžete ji držet v podstatě konstantně, jejím cílem je totiž především snížit vysoký cholesterol a zabránit tak infarktu nebo onemocněním srdce. Musíte se zbavit všech špatných tuků, takže žádná slanina nebo jiné tlusté maso nebo smažené jídlo. Vyhněte se také plnotučnému mléku a mléčným výrobkům. Naopak zvyšte zásadně příjem vlákniny. Pokud si na tuto jednoduchou úpravu jídelníčku zvyknete, stane se z ní prakticky váš životní styl a nebude nikdy chtít přestat!