To jsou věci! Průzkum seznamky, která se orientuje na hledání protějšku pro nevěrný románek, tvrdí, že preference určité značky automobilu souvisí s osobnostními rysy. Konkrétně například s tím, jak je jejich majitel ve vztahu věrný či nevěrný.

A tak byste se, přátelé, měli vyhnout mužům i ženám v audinách, protože ti z výzkumu vyšli jako největší sukničkáři a rozhoďnožky.

Z průzkumu seznamky IllicitEncounter­s.com vyplývá, že ani řidiči značky BMW nejsou žádní andílci.

Tyhle výsledky se nám jeví poměrně logické. Čím luxusnější automobil muž či žena mají, tím je pravděpodobnost nevěry vyšší.

„Auta mohou o svém majiteli vypovědět mnoho. Na prvních pěti místech se umístily vozy, které si kupují majitelé úspěšní, motivovaní, mířící vysoko a kteří se jen tak nesmíří s něčím, co je neuspokojuje, ať je to auto, nebo vztah,“ uvedl Mike Taylor ze seznamky IllicitEncounter­s.com.

A zde je tedy konečně žebříček značek automobilů, jejichž majitelé střídají matrace nejčastěji:

  1. Audi,
  2. BMW,
  3. Mercedes,
  4. Volvo,
  5. VW

Naopak nejvěrnějšími partnery jsou majitelé vozů Peugeot a Renault.