1. Najděte něco, co vás zaujme tak, že se zapomenete i najíst

Tohle jste určitě někdy zažili. Ponoříte se do práce, zaujme vás třeba film, když najednou zjistíte, že jste se zapomněli najíst nebo že se vám chce na toaletu. Důležité je v takový okamžik se zastavit a uvědomit si svůj zájem. Baví vás něco tak, že zapomenete na své okolí? Držte se toho a rozvíjejte v této oblasti svůj talent, doporučuje expert na osobnostní rozvoj Mark Manson!

2. Obklopujte se modrou barvou

Modrá barva zvedá sebevědomí, potlačuje stres a navozuje pohodovou náladu. Během testu, který provedli vědci z britské univerzity v Sussexu, zjistili, že schopnosti lidí vystavených pohledu na modrou barvu se zlepšily. Rychleji reagovali, rychleji pracovali.

3. Pijte kávu

Když budete pít kávu, nehrozí, že by se u vás tak často projevovala deprese. Alespoň to tvrdí vědci z Harvardu. Pouhé dva šálky denně podle výsledků jejich studie snižují riziko sebevraždy o polovinu. Mimoto nejenže vás dobře nabudí a probudí, káva přispívá k produkci neurotransmiterů, které podporují pocity radosti a štěstí.

4. Nebuďte skrblík

Dělá vám radost obdarovávat lidi kolem sebe? Jen tak dál, radí časopis Psychological Bulletin, který vydává Americká asociace psychologů. Peníze neznamenají štěstí a kdo není skrblík, má prý paradoxně bohatší a šťastnější život.

5. Nesrovnávejte se v sexu

Tim Wadsworth z univerzity v Coloradu studoval, jaký má sex vliv na štěstí, a došel k závěru, že bychom neměli srovnávat své sexuální výkony s ostatními. Lidé, kteří se milují pravidelně, ale myslí si, že je to méně než lidé z jejich okolí, jsou méně šťastní.