Trendy
válka na Ukrajině Výměna manželek 2024 MS v hokeji 2024 Survivor 2024 - aktuálně

Unikátní akce Měsíc v růžové: 570 000 korun pro ženy s rakovinou prsu

Unikátní akce Měsíc v růžové: 570 000 korun pro ženy s rakovinou prsu
Zdroj: Archiv
Celkem 121.661 korun věnovali zákazníci a samotná obchodní centra společnosti Tesco Stores ČR a. s. pro pacientskou organizací Mamma HELP v rámci projektu Měsíc v růžové. Dalších 451.657 korun přidává Tesco z prodeje čerstvých hub a květin v hypermarketech Tesco v říjnu. Výtěžek z projektu bude věnován na podpůrnou péči při onemocnění rakovinou prsu a podporu zvýšení prevence této nemoci.

„Letos se akce konala již pošesté, takže povědomí o akci je stále vyšší a daří se i zvyšovat

informovanost na sociálních sítích,“ uvedla Renata Nejtková, marketingová manažerka

obchodních center Tesco. „Letos jsme navíc již podruhé vsadili na oblíbené únikovky, které

byly v několika obchodních centrech pro zájemce zdarma. Právě díky této aktivitě se podařilo

od návštěvníků únikovek vybrat do kasiček částku 43.000,- Kč. Do dalších kasiček nám

zákazníci jak v jednotlivých obchodech, tak i na dalších akcích pořádaných k Měsíci v růžové

přispěli dalšími 18.661,- Kč a za naše obchodní centra jsme dalších 60.000,- poslali přímo na

účet organizace Mamma HELP. Všem, kteří nezůstali k situaci nemocných žen a jejich rodin

lhostejní a jakkoliv projekt Měsíc v růžové podpořili, patří naše obrovské poděkování,“ dodala

Nejtková.

Partnery projektu byly i některé obchody, konkrétně obchod Orsay, Reserved, dm drogerie,

kavárna Retro Coffee nebo Naturhouse. Dalším partnerem Měsíce v růžové je již

dlouhodobě Král vín České republiky. Velikým přispěvatelem je i samotná společnost Tesco

Stores ČR a.s., která již několikátým rokem pomáhá projektem Go Pink. „Máme velkou

radost, že i díky naším zákazníkům se podařilo vybrat téměř 600.000 korun a podpořit skvělé

projekty organizace Mamma HELP,“ říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco ČR.

Pacientská organizace Mamma HELP letos zaznamenává zvýšenou návštěvnost Mamma

HELP center a také svých odborných poraden pro rodiny onkologických pacientek s dětmi.

„Jsem proto moc ráda, že díky Měsíci v růžové a ochotě obrovského množství lidí přispět

finančně třeba i nepatrnou částkou můžeme všem, kdo se na nás obrátí, poskytnout i nadále

potřebnou péči zdarma. Tesco Stores patří již šest let k našim největším partnerům a já si

velmi vážím přístupu této společnosti k potřebám žen, kterým se radikálně změnil život

v důsledku zákeřného onemocnění,“ říká ředitelka Mamma HELP Jana Drexlerová „Naše

velké poděkování si zaslouží také lidé, kteří každoroční říjnové akce v obchodních centrech

vymýšlí a organizují, a umožňují nám tak oslovit tisíce lidí, kterým můžeme předat potřebné

informace k možnostem prevence, pokud jde o nejrozšířenější ženskou onkologickou

diagnózu – rakovinu prsu.“

Související články

Další články

Nejnovější kauzy