Kirk Douglas, otec Michaela Douglase (70), už má sice na krku devět křížků a mohl by si zahrát maximálně tak v něčem, co by se jmenovalo Stoletý stařík, který nevyskočil z okna, ale tohle si opravdu nezasloužil.

Magazín People, který patří v Americe mezi nejčtenější média o slavných, o víkendu omylem na své webové stránce zveřejnil Kirkův nekrolog, jako by snad s jeho smrtí už počítali. U nadpisu článku Kirk Douglas zemřel bylo capslockem napsáno Nevydávat a v první větě vynechané datum úmrtí. Než si však editor chyby všiml, začal se na sociálních sítích šířit otisk stránky a trapas byl na světě.

Těžko říct, jestli se do redakce dostala zpráva o špatném zdraví Douglase, který 9. prosince oslaví osmadevadesáté narozeniny, každopádně tušíme, že si to v redakci někdo šeredně odskákal. To, že média mívají nekrology některých slavných osobností připravené, ale není nic nového. K takové praxi se například přiznal i The Huffington Post a i eXtra.cz mělo loni po vážné nehodě Michaela Schumachera připravený článek pro nejhorší možnou variantu. Na internetu totiž musíte být především rychlí, což ale asi jako pravidelní čtenáři víte.