Pokud jste minulý týden poctivě sledovali první část Tarantinova Kill Billa, tak jistě víte, že na smrtelném seznamu Nevěsty zbývají už jenom tři jména, která je třeba zabít. Jak vše dopadne, se dozvíte už o dnešním večeru, pokud přepnete na Novu.

Ve dvojce se děj příběhu trochu zpomalí a společně s hlavní hrdinkou, ztvárněnou skvělou Umou Thurman, se podíváme i do minulosti a na její bojový výcvik u mistra Pai Meie.

A můžete si být jisti, že i pokračování má pro vás nachystáno pořádně nabušený soundtrack! Právě u příležitosti dnešní večerní projekce jsme si i zopakovali ten nejlepší hudební doprovod napříč celou sérií.

Znáte všechny tyhle melodie? Vsadíme se, že i když jste film Kill Bill nikdy neviděli, tyhle jste určitě už někdy slyšeli!

1. Nancy Sinatra – Bang Bang (My Baby Shoot Me Down)

Jedna z nejlepších úvodních scén všech dob. Černobílý obraz, zakrvácená Nevěsta a nad ní v pozadí stojí Bill, který se ji snaží přesvědčit, že se jako sadista rozhodně nechová. Pak jí zasadí poslední ránu a obraz zčerná. Naskočí titulky a začnou se ozývat tóny balady Bang Bang (My Baby Shoot Me Down). Lehce zvrhlá, ale přesto kinematografic­ká krása!

2. Bernard Hermann – Twisted Nerve

Vyzváněcí tón nebo reklama na jednu nejmenovanou banku? Hlavně hudební doprovod skvělé nemocniční scény v prvním díle!

3. Tomoyasu Hotei – Battle Without Honor Or Humanity

Tuhle skladbu patrně znají i ti, kdo Tarantinovy filmy nikdy neviděli. Jako i jiné skladby použité v soundtracku si ji tvůrce opět vypůjčil odjinud, tentokrát z japonského snímku stejného jména. Právě Kill Bill a scéna příchodu O-Ren Ishii a její party ji ale proslavilo nejvíc.

4. Quincy Jones – Ironside

Jakmile hraje tahle šestnáctivteřinová znělka, víte, že je zle. Respektive vy jste doma u svých televizních obrazovek v bezpečí, ale všichni v zorném poli Nevěsty si můžou být jistí, že je dělí jenom minuty od jejich posledního nadechnutí. Ironside je předzvěstí krvavých jatek.

5. The 5.6.7.8's – Woo Hoo

Japonskou kapelu The 5.6.7.8's našel Tarantino úplnou náhodou. Její cover Woo Hoo je přitom už úplná klasika, bez níž by to jednoduše nebyl ten správný Kill Bill.

6. Santa Esmeralda – Don’t Let Me Be Misunderstood

Tarantino si přímo rochní ve spojování nespojitelného. Tak třeba závěrečný boj Nevěsty a O-Ren v jedničce podkreslí tímhle disco flamengem. A jak to v konečném výsledku funguje!

7. Ennie Morricone – A Silhouette Of Doom

Jak bylo řečeno, filmař soundtrack skládal formou kombinace těch nejosvědčenějších kousků z děl jiných režisérů. Co by to pak bylo za správný hudební podklad, kdyby v něm chyběl mistr filmové hudby Ennie Morricone?

8. Malcolm McLaren – About Her

A jedna z posledních skladeb, kterou uslyšíte během dnešní projekce. Bude hrát těsně předtím, než se Nevěsta střetne v závěrečném souboji s Billem. Jak to dopadne, vám ale neprozradíme (a stejně to už všichni víte nebo správně tušíte!)