Zpráva obsahuje seznam 60 zemí po celém světě. Umístění bylo založeno na různých faktorech jako ekonomický vliv, podnikání, kulturní vliv, dobrodružství, udržitelnost. Na prvním místě se umístilo Německo, hned za ním Kanada, Velká Británie, Spojené státy, další bylo Švédsko, Austrálie, Japonsko, Francie, Nizozemsko a na desátém místě Dánsko.

I když se Spojené státy umístily až na čtvrtém místě, jsou jmenovány nejsilnější zemí v této zprávě. „O úspěchu rozhoduje to, jak je země vnímána za jejími hranicemi,“ řekl Martin Sorrell, výkonný ředitel reklamní firmy WPP.

Podle něj je také velmi důležité, jak se země navenek prezentuje, jakou pozornost věnuje svojí image a pověsti. Lepší obraz země totiž přispívá k větším zahraničním investicím a cestovnímu ruchu. Tak co říkáte, souhlasíte se seznamem nejlepších zemí?