Šokující reklama má největší účinek. Přesně tohoto se drží úřady amerického města Chicago a zahájily kampaň proti těhotenství mladistvých. Zrovna v Chicagu totiž tato čísla dosahují astronomických hodnot.

Nečekané? Většina těhotenství u náctiletých taková je! To je hlavní motto kampaně, ve které vystupují mladí těhotní chlapci. Heslo je tak dvojsmyslné. Nejenže nečekáte těhotenství u teenagerů, ale ani u chlapců.

V reklamní agentuře se zaměřili právě na cílovou skupinu mladých lidí, takže billboardy visí přesně tam, kde jich je největší počet. Hlavně před školami a na zastávkách autobusů. Město si od toho slibuje, že se mladí začnou chovat zodpovědně a že to jejich rodiče přinutí s nimi mluvit o chráněném sexu.

Na facebookové stránce Chicago Department of Public Health se nezvyklé fotografie staly nejen předmětem velkého zájmu, ale hlavně souhlasu chicagské veřejnosti.