Televizní show Tvoje tvář má známý hlas každý týden láme rekordy sledovanosti. V sobotu dosáhla skupina Nova 52,38 % share v prime time v CS 15–54 a dominovala tak televizním skupinám českého trhu. Potvrdila tím svůj stabilní náskok nad svou nejbližší konkurencí, když dosáhla cca čtyřnásobku podílu na sledovanosti. V cílové skupině 15–54 pořad sledovalo 54,71 % diváků u obrazovek a v širší cílové skupině 4+ show přilákala 1 895 tis. diváků.

To jsou vynikající čísla, ale také se objevují hlasy, že soutěži chybí velký moment vzrušení. Český divák je zvyklý, že při soutěži o něco jde, že někdo prohraje. Televizní divák znal koncept pořadu StarDance, kde ti nejslabší dostali padáka.

Tvoje tvář má známý hlas je jiný formát. Jde primárně o zábavu, vyhrané peníze jdou na charitu. Nikdo nevypadne, všichni účinkující mají jistotu dalšího dílu. A tím show do jisté míry ztrácí šmrnc a napětí.

Takže jedinou změnou díl od dílu je vlastně čtvrtý porotce, který se mění. Divák se tak těší na porotu, těší se na proměny, ale nemusí se obávat, že o nějakého favorita přijde.

Show tak stále sleduje obrovský počet diváků, zároveň zaznívají hlasy, že je to pořád dokola a tak trochu nuda.

Je otázkou, zda by se další řada dala postavit jinak, nebo Nova musí ctít licenci a zachovat průběh soutěže podle původního španělského formátu.

Diváci u televize nehlasují, nemusí se obávat, zda jejich favorit vypadne, v podstatě si jen užívají písničky. Bude zajímavé sledovat, zda je možné utáhnout tímto stylem další řadu.