Reklamní agentury trápí odjakživa jedna otázka. Kromě toho, zda je reklama na zubní pastu nebo prací prášek natolik blbá, aby svou idiocií rozčílila (rozumějte zaujala) diváka, je to – jak udělat dostatečně atraktivní reklamu na auto.

Už to samo o sobě je skoro neřešitelný problém, navíc pokud máte dělat reklamu jen na určitou výraznou vlastnost automobilu, jako je stabilita a odpružení. Mercedes na to nedávno přišel a namísto reklamy s auty udělal reklamu se slepicemi.

Teď podobnou otázku řešili i u Volva. Jenže jak chcete udělat skvělou reklamu na náklaďák, když si vlastně nikdo z nás náklaďák nekupuje? Naštěstí mají v reklamní agentuře někoho, kdo si zcela zaslouží svůj plat. Ten vymyslel, že si na zrcátka dvou trucků stoupne Jean-Claude Van Damme (53), bude nám chvíli povídat o tom, že jeho tělo bylo stvořeno k dokonalosti, jeho nohy popírají fyzikální zákony a díky svému myšlení jim nedovolí uklouznout na sebehladším povrchu.

Náklaďáky se mezitím rozjedou od sebe, Van Damme udělá roznožku a teprve až pak si divák všimne, že obě Volva dokonce jedou pozadu. Co tím reklama sleduje? Testuje stabilitu obou vozů. Přiznáme, že když jsme tuhle reklamu viděli, spadla nám čelist. Nedokážeme absolutně odhadnout, do jaké míry je to realita a do jaké trikový podvod. Ovšem když se jedná o někoho, jako je Jean-Claude Van Damme, klidně bychom věřili i tomu, že je to celé pravda.

Ať už je to jak chce, závidíme kreativitu tomu mozku, který tohle celé vymyslel.