Pokud se bojíte o zdraví svých blízkých, choďte společně co nejvíce na procházky a do jídelníčku zařaďte o jednu porci zeleniny a ovoce navíc.

A tohle je 5 dalších rad k nezaplacení.

1) Sport je lék

Nabídka sportovních aktivit je v současné době obrovská a ani v zimě se nebojte plavání! Ba naopak. Je to ta nejpřirozenější forma otužování!

2) Otužováním proti nemocem

Skvělá cesta, jak posílit imunitu, je rozhodně otužování – ať už studenou vodou na závěr sprchování, nebo třeba po sauně.

3) Odpočívejte dosytosti

Zcela zásadní je v tomto období dostatek odpočinku, který bychom měly dětem i našim mužům zodpovědně dávkovat v pravidelných intervalech.

4) Vsaďte na vitaminy

Na syntetické doplňky stravy zapomeňte, ale pokuste se vyjít dětem i mužům vstříc ve výběru jejich oblíbených druhů ovoce a zeleniny.

5) Spánek je základ

Na dostatečnou dobu spánku u dětí ani u mužů by se opravdu nemělo zapomínat, protože pro posílení imunity je nesmírně důležitý. Pokud ještě udržíte v místnosti přiměřený chládek, uděláte pro ně maximum a zajistíte přirozené otužování. Nepodceňujte délku spánku. Je všeobecně známo, že novorozenci potřebují až osmnáct hodin, batolata dvanáct až třináct hodin, děti v předškolním věku pak dvanáct hodin a muži si vystačí zhruba se sedmi hodinami.