Služeb České pošty musel v životě využít snad každý Čech. Ale už jen málo z obyvatel naší republiky může říct, že by spolupráce probíhala bezproblémově a byl by s fungováním České pošty spokojený. Největším nešvarem je zpomalené doručování zásilek, které mnohdy ani k adresátům nedoputují a místo balíčku pak naleznete jen oznámení o nezastižení adresáta.

S nehorázným jednáním České pošty a jejích doručovatelů se v minulém týdnu setkal i jeden z našich redaktorů. Ten si v pondělí objednal balíček s doručením do druhého dne. Zásilku nechal adresovat na svou přítelkyni, která je přes den doma a mohla tedy balíček převzít. Jenže ani v úterý, ani ve středu žádný balíček nepřišel.

Navzdory tomu, že sám redaktor ve středu večer kontroloval schránku, která byla prázdná, se v ní ve čtvrtek objevilo oznámení o nezastižení adresáta. Nejenže k pokusu adresáta zastihnout ze strany pošty vůbec nedošlo, ale ještě byla výzva antidatována o den zpět. Balíček si adresát může velkoryse vyzvednout na poště po 17. hodině, tedy v době, kdy je pobočka plná lidí, kteří si přišli po práci vyzvednout své zásilky. Pochopitelně že v provozu byla jen asi polovina přepážek.

Namísto toho, aby pošta doručila druhý den zásilku do rukou adresáta, který prokazatelně byl doma, se na to její zaměstnanci vykašlali, neobtěžovali se ani zazvonit a po třech dnech vhodili do schránky zjevně podvržené oznámení. Adresát pak musel čekat další půl hodinu na pobočce.

Setkali jste se též s podobně nezvládnutým jednáním České pošty? Napište nám váš příběh na adresu redakce@extra.cz.