Reklamy jsou v dnešní době na každém kroku, někdy už se nám je ani nechce vnímat a obtěžují nás. Občas se mezi nimi objeví ale taková, která stojí za to. A pokud je ještě inspirovaná skutečným příběhem, tak nelze dělat nic jiného, než koukat s otevřenou pusou a nechat se chytit za srdce.

přesně to je případ reklamy, kterou vytvořila pobočka agentury Ogilvy v Bangkoku pro thajskou pojišťovací společnost Thai Life Assurance.

Podle jejich vyjádření se nechali inspirovat skutečným příběhem malého chlapce. Ten ve škole nakreslil jako svého superhrdinu popeláře. Učitelka se podivuje, proč to udělal, až se od ostatních žáků dozví, že chlapcovu matku, která zametá ulice, před rokem srazilo při práci auto.

Od té doby má problém s kolenem a on jí chodí pomáhat, aby si mohla odpočinout. A zároveň se tak snaží zabránit, aby se situace s nehodou opakovala.

Dojemný příběh o snaze malého kluka chránit svoji matku se šíří rychlostí blesku po celém internetu.