„Klempa“, jak se renesanční bytosti Klempířovi v šoubyznysu přezdívá, vytvořil ve své agentuře spot pro tabletové médium, který nám připadá legrační, ale marketingoví odborníci se mohou uhejtovat s tím, že se hodně inspiroval jinou legendou.

Tou je dvacet let starý švédský spot na deník Expressen, který svého času vzbudil pořádný rozruch, protože nic proti sauně, ale koukat si na pytlíky a ještě při domnělé onanii, to bylo na konzervativní Švédy moc.

Oto ale své pojetí pořádně vytunil a zejména homosexuálové jsou u vytržení a spot živelně sdílejí na svých „oborových“ webech, a navíc sám autor dal jasně najevo, že reklama vznikla hlavně díky jedné známé rekreační destinaci: „Scénku jsem odkoukal na koupališti v Moravském Písku!“

Za nás určitě hlas pro Klempíře, který jednak neumí švédsky, a tak nemohl nic okopírat, dále je to hrozně vtipné, a potom, co jiného od autora reklamního spotu na nová média chtít, než aby se o něm v nových médiích mluvilo.

A poznámka pro gaye, kontakt na afroamerického herce, který se v reklamě mihne, prý nedává!