Koncem července museli cestující strávit na madeirském letišti 20 hodin, protože jejich letadlo kvůli špatnému počasí nevzlétlo. To se může stát. Ale cestující tvrdí, že pracovníci společnosti Travel Service se na ně vykašlali a nikdo s nimi nekomunikoval. „Cestující o zrušení letu nikdo neinformoval a zákaznický servis byl po několika hovorech nedostupný. Cestující poté museli nocovat na letišti,“ uvedl tehdy portál aktualne.cz.

S podobným obviněním nyní přišla paní Denisa Štichová. Ta se dokonce se společností Travel Service bude soudit. Paní Štichová je naštvaná, že ji nikdo neinformoval o zrušeném letu. Podle svých slov přišla o 1,5 dne dovolené a její dceři se špatně hojila nožička! Celé vyjádření paní Štichové najdete ve fotogalerii.

To jsou samozřejmě příběhy, které si žádají vysvětlení. Dotazy jsme zaslali na společnost Travel Service a čekáme na vysvětlení.

Pokud máte podobné příběhy, kdy vás poškodil přepravce, ozvěte se nám na adresu redakce@extra.cz.