Náš redaktor měl s Českou poštou velmi nepříjemnou zkušenost, o které jsme psali ZDE.

Poté jsme uveřejnili výzvu, abyste se s námi podělili o své zkušenosti s Českou poštou, a náš redakční e-mail se začal plnit samými smutnými historkami. Tu od paní Hanky si můžete přečíst TADY.

Obrátili jsme se tedy na Českou poštu, aby nám vysvětlila, jak je možné, že u nich dochází tak často k chybám, a zde je oficiální vyjádření.

„Z vámi zaslaného článku na serveru eXtra.cz bohužel nejsou patrné žádné informace, na jejichž základě bych mohl zjistit, kde se podle vašeho tvrzení stala chyba. Nemohu samozřejmě vyloučit, že se tato situace v objemu přepravovaných balíků nestala, nicméně pro prošetření bych potřeboval více informací, alespoň číslo zásilky. Pokud přece jen takový případ nastane, může zákazník požádat o bezplatné nové doručení zásilky. Pokud i přesto není zákazník spokojen se zaplacenou službou, může podat stížnost nebo reklamaci, a to na kterékoli pobočce České pošty,“ odpovídá specialista pro komunikaci Ivo Vysoudil.