Kylie letos opravdu jede! Nejenže se ocitla v prestižním žebříčku časopisu Forbes jako historicky nejmladší, ale sklízí i jeden obchodní úspěch za druhým. Její značka Kylie Cosmetics je v USA tak populární, že jsou její produkty často vyprodány okamžitě po uvedení do online prodeje.

Přestože značka ještě nemá vlastní kamenný obchod, například 1. srpna, kdy uvedla do prodeje narozeninovou kolekci šminek, vydělala během dne deset milionu dolarů. Kolekce byla okamžitě vyprodána. Vzhledem k obratu, který značka za pouhých 18 měsíců existence má je patrné, že do pěti let bude mít obrat miliardu dolarů.

Jen pro srovnání, na takový obrat čekala například značka Bobbi Brown Beauty 25 let. Značka Lancôme pak kupříkladu 80 let. Největší prodej však Kylie Cosmetics zaznamenala 21. listopadu, kdy Kylie uvedla na trh vánoční kolekci. Ta byla ještě ten den vyprodána a vydělala necelých 19 milionů dolarů. Slušná sumička na jeden den.

A jestli si myslíte, že už má Kylie nahrabáno a končí, tak se šeredně mýlíte. Na konci roku uvede do prodeje svůj první make-up a korektor. Navíc sama uznala, že je na čase pořídit značce kamenný obchod. „Myslím, že je na čase, aby lidé měli možnost vkročit do obchodu a viděli Kylie Cosmetics. Ještě nevím, jak to provedeme, ale je to určitě v plánu,“ nechala se slyšet.