Už několik obchodních řetězců poznalo, co to je šlápnout vedle a pobouřit tak stovky až tisíce lidí na sociálních sítích. V minulosti vytočil obchodní řetězec Lidl své zákazníky modelem černé pleti v letáku. Teď ale lidi vytočil Kaufland, ptáte se proč?

Na sociální síti Facebook zveřejnili reklamu na vepřové srdce ve slevě, ke kterému napsali: „Láska je jako bonboniéra plná čokolády. Nejdřív je sladká a pak se vám z toho zvedne kufr.“ Je to snad pokus o vtipnou antivalentýnskou reklamu?

Lidé okamžitě zareagovali: „Vyměňte marketing, tohle je tak trapný, až to bolí. Svátek lásky symbolizuje vykuchaná mrtvola, fakt takovou blbost jsem dlouho neviděla, ale co čekat od lásky k Česku s fašounskými zaměstnanci!“

„To je opravdu nechutná reklama!“

„Husté. Je vidět, že berete banány od stejného dodavatele jako Lidl. Nechcete mi taky poslat trošku toho matroše?“

Fotografii z celé kampaně řetězce Kaufland naleznete v galerii.