Podle reklamního experta Martina Charváta nejde o zcela nejlepší marketingový tah! "Jakákoliv automobilka by se jí měla v marketingu vyhnout obloukem. Je to hodně kontroverzní osobnost,“ přiznal pro web idnes.cz Charvát z kreativního studia Remembership. "Určitě je spousta jiných osobností, které by tam mohly být. Tohle opravdu nebyla dobrá volba,“ je přesvědčen.

Na druhou stranu chybovat může každý, i když v tomto případě by automobilka mohla sáhnout po jiných tvářích. V minulosti třeba Karel Gott či Leoš Mareš představili model Kodiaq.

Sama Rolins nemá potřebu rozhodnutí Škodovky obhajovat. "Samozřejmě máte právo myslet si o mně a mých rozhodnutích, co jen chcete. A ani to nemá nic společného s tím, jestli mě znáte, či nikoliv. Necítím potřebu obhajovat se, jelikož jsem byla řádně souzena i odsouzena. Jestli se vám mé rozhodnutí nelíbí, prosím. Ale mně a možná i jiným lidem přijde v rámci života, který plyne dál a vyvíjí se, mé rozhodnutí přijatelné,“ uvedla pro portál zpěvačka.

Vedení automobilky vysvětlilo přítomnost Dary Rolins při premiéře modelu Karoq tím, že chtěla premiéru vozu mediálně dostat i do jiných než motoristických či ekonomických médií. I z toho důvodu přizvala ještě například zpěvačku Debbi či herečku Janu Švandovou.