Janžurová s Remundovou hrají samy sebe: Nevítaná vzájemná kritika a zásahy do scénáře

Sabina Remundová a Iva Janžurová v seriálu Vytoč mého agenta.
Zdroj: Se souhlasem TV Prima
+ Dalších 11 fotografií
Rozhovor

Oblíbená herečka Iva Janžurová (82) hraje v seriálu Vytoč mého agenta samu sebe. A nechybí ani její dcera Sabina Remundová (51), která též ztvární sebe. V primáckém seriálu Vytoč mého agenta se budou sice milovat, ale pracovat by spolu nezvládly. V tiskové zprávě však obě přiznaly, že realita je odlišná. Spolu totiž dokáží nejen hrát ve společných projektech, ale také spolu bydlí. Jediné, čeho nejsou úplně schopné, je vzájemná kritika.

V novém primáckém seriálu Vytoč mého agenta se objeví Iva Janžurová a Sabina Remundová, které budou hrát samy sebe. I když se zpočátku zdráhaly, obě nakonec souhlasily. „Když jsem poprvé četla scénář, byl to pro mě docela problém a myslím, že pro maminku možná ještě větší. Bylo mi to svým způsobem nepříjemné. Musím říct, že jsem nakonec dokonce maminku i tak trošku přemlouvala, aby do tohoto projektu vstoupila,“ prozradila Sabina Remundová.

V seriálu Vytoč mého agenta budou jejich herečtí agenti muset vyřešit opravdu zapeklitou situaci – obě dostaly roli v seriálu, který předpokládá intenzivní natáčení na tropickém ostrově. I když spolu ty dvě mají hezký vztah, být spolu 24/7 nechtějí, a tak se všemožně snaží ze společného projektu vyvléct. „Maminka se trošku zdráhala hrát tuto situaci pod svým jménem, stejně jako já, protože náš vztah je velmi vřelý a zřejmě bychom vždycky přistoupily na jakoukoli spolupráci a na tom ostrově bychom spolu klidně byly zavřené. Ale ten příběh má hezké rozuzlení, a tak jsme to ve finále obě potvrdily,“ vysvětluje Remundová v tiskovce Primy.

Úpravy ve scénáři

Přesto ale zasáhly do scénáře. „Navrhla jsem jen drobné úpravy. Některé mé výroky mi vůči mamince přišly příliš ostré, vyznívaly trochu brutálně. Chtěla jsem to trošku změkčit, já bych totiž vůči ní tak tvrdá nebyla. Maminka to cítila stejně a na moje návrhy přistoupila. Přišlo nám to pro ten vztah mnohem lepší,“ přiznala dále Sabina Remundová.

Janžurová má se svou dcerou Sabinou velmi blízký vztah. Bydlí ve stejném domě, hrají ve stejném divadle, pracují na stejných představeních. Jestli ale jedna vůči té druhé není něčeho schopná, je to vzájemná kritika. „To bude asi nedostatek, protože to by občas taky chtělo. Někdy se toho dopustím a pak mě hrozně mrzí, co jsem jí způsobila, protože obě moje dcery jsou dost nešťastné, když jim něco vytknu. Theodorka možná ještě víc. Ale ani já nejsem milovník nepříjemné pravdy. Máme to v povaze všechny tři,“ přiznává Iva Janžurová.

Doporučené video: Rozhovor se Sabinou Remundovou.

Hrají sami sebe

Mohlo by se stát, že společná práce a společné bydlení nabízí možnost snazší domácí přípravy. Na tu ale nedošlo. „Teď opravdu nevím, jestli to mám prozradit. Včera večer jsem říkala Sabince, že by mohla přijít ke mně dolů, protože bydlím o patro níž než ona se svou rodinou, a že bychom si to spolu prošly. Ale Sabinka byla v tu chvíli připravená odkráčet jinam za svými povinnostmi s tím, že to zvládneme až na place, aby to bylo živé. Takže my přicházíme pracovat bez domácí přípravy, která se sice nabízela, ale nedošlo k ní, protože obě teď máme strašně moc práce,“ práskla Iva Janžurová v rozhovoru pro televizi Prima.

Ta navíc blíže popsala svou postavu. „Snažila jsem se být co nejvíce sama sebou, byť v drobných detailech mě ta předloha míjí, ale míjí mě tak, že výsledek bude legračnější, než by možná byl ve skutečnosti. V seriálu jsem za méně dovednou v zacházení s technologickými výdobytky současnosti, jako jsou mobily, počítače a podobné věci. Ve svém životě se jim nevyhýbám. Naopak,“ nechala se slyšet. Na ČSFD zatím seriál získal poměrně slušných 61 procent.

Seriál Vytoč mého agenta vysílá televize Prima v neděli od 20:15