Hvězda New Jersey, Tribun lidu, Bič Boží a náhradní brácha poloviny národa, Jarda Jágr (42), to prostě umí nejen na ledě, ale i na sociální síti.

Jeho statusy jsou učebnicovým příkladem dokonalé marketingové komunikace na ose celebrita – fanoušek/pošuk a Jágr je právem absolutní facebookovou celebritou v Československu.

Měsíc se neozval a jeho „přátelé“ museli být jak na trní: Žije Jaroušek, netrápí jej něco, ví, že jeho hokejová rodina na něj myslí, no prostě taky vám bylo čtrnáct, umíte si to představit.

A teď to přišlo: Fuj, to byl měsíc. Silná chřipka, příušnice, ztráta formy. Ani na FB jsem nic nepsal, aby to na vás také neskočilo:) Někdy ať děláte, co děláte, nic se nedaří a je to těžké. Ale na druhou stranu, kdyby to bylo snadné, tak jsem dávno bez práce.:))) snad bude únor lepší. Ono se také říká – únor bílý, Jarda Jágr sílí.:))))..... Tak uvidíme, jestli na tom něco je:)

7 vět a Jarda je má zase v kapse. Byl jsem nemocen, nechtěl jsem vás zatěžovat, ble, ble, dvě motivační věty, náznak optimismu a lepších zítřků, pár smajlíků a pětadvacet tisíc lajků během hodiny.

Jágr to s fanoušky umí tak, že až v březnu napíše slzavý odstavec na téma „Fak se nevrátím, nepomohl bych“, neozve se jediný hlas proti, ostatně on i kdyby napsal „právě jsem před halou utrhl hlavu třem kojencům, konvertuji k radikálnímu islámu, začal jsem kouřit a fetovat a smrt Kladnu“, jeho věrní jen pokrčí rameny, dají lajk a dál si půjdou představovat, že je Jarda jejich opravdový kamarád/milenec.

Škoda že Jágr nemá po ruce dobrého marketéra, který by mu poradil, jak potenciál jeho Facebooku a především jeho sekty ještě vylepšit. Jo, a taky by měl vydat básnickou sbírku, ten verš nemá chybu.

Jardovi přejeme úspěšnou rekonvalescenci a jeho fanouškům co nejidyličtější pubertu.