Když Ruth obdržela účet, na kterém bylo napsáno neuvěřitelných 253 000 korun, málem omdlela.

Potřebovala zaparkovat jen na hodinu, a tak použila mobilní aplikaci PayByPhone. Měla platit pouhých 46 korun. Jenže když se k autu vrátila po hodině, volala banka a účetní Ruth se málem sesunula k zemi!

Úřad města Swindon, který vlastní parkovací místa, vysvětluje, že si Ruth nezaplatila pouze hodinu, ale rovnou 4000 hodin.

Ruth se však hájí: „Jsem účetní a jsem zvyklá zadávat čísla. Tohle je absolutní nesmysl. V žádném případě jsem nic takového neudělala. Jak bych mohla zaplatit za 4000 parkovacích hodin? Stoprocentně jsem zadala jen hodinu. Musela se stát nějaká chyba. Systém se určitě porouchal, když jsem se přes něj snažila zaplatit. Nechápu, jak se něco takového mohlo stát. Je to skandál, za který opravdu nemůžu.“

Naštěstí pro Britku celé nedorozumění dopadlo dobře. Z firmy PayByPhone jí volali, že částku vrátí. Bude si na ni ale muset počkat deset dní.

Úřad ale dále tvrdí, že chybu musela udělat Ruth.

Tak i tak, měla Ruth z pekla štěstí, že se jí všechny peníze do poslední koruny vrátí. Příště už by se to nemuselo opakovat.