Jména klientů, jejich bydliště, čísla na mobil a e-mailové adresy. To všechno hackeři získali. V rámci aplikace Uber se navíc dá přímo přes telefon platit za jízdu kreditní kartou a společnost nyní zjišťuje, zda se hackeři nedostali také k číslům platebních karet a bankovních kont. U řidičů získali hackeři zase kompletní informace z jejich řidičského průkazu.

„Nemělo se to stát a nebudu to omlouvat,“ říká Khosrowshahi s tím, že společnost mění způsob podnikání.

Společnost začali po krádeži hackeři vydírat a vedení jim zaplatilo v přepočtu 2,2 milionu korun, aby o útoku mlčeli a ukradené údaje vymazali a nikde nepoužívali. Společnost prý byla schopná útočníky poté identifikovat a získat od dvou hackerů ujištění, že data zákazníků a řidičů byla zničena.

Nyní mají být informace lépe chráněny, ale Uberu rozhodně nenahrává fakt, že o útoku přes rok mlčel.