Přechod na profilové Timeliny se mezi uživateli nedočkal moc pozitivních ohlasů. Mnozí si stále ještě nezvykli a stěžují si na velkou nepřehlednost, a ti, co si už zvykli, se budou muset zase učit pracovat s novým vzhledem.

Facebook představil zásadní změny, kterými projdou uživatelské profily, a ponechal jim pojmenování Newsfeed, tedy souhrn novinek. Ten má být daleko přehlednější, chytřejší a vizuálně bohatší. A jeho velké tajemství? Uživatel podle Marka Zuckerberga, zakladatele Facebooku, ani nepostřehne přechod z Timelinu na Newsfeed, jen mu najednou přijde celý Facebook hezčí.

Přesto nové náhledy Newsfeedu vypadají zcela jinak, než jak jsme doposud byli na svých profilech zvyklí. Velký důraz se bude klást na zobrazování fotografií a alb, protože podle studií si lidé spíše všimnou nové fotky nežli nového statusu svých přátel. S novým vzhledem ale přijde i nutné zlo – větší prostor pro reklamy.

Na vizi Newsfeedu se můžete podívat do fotogalerie a nezapomeňte nám sdělit své dojmy ze zcela nového, a podle tvůrců hezčího, Facebooku.