Hackeři se dostali k dokumentům společnosti SONY a zjistili, jak to je s Leovým létáním. Za šest týdnů letěl 6× po trase New York – LA, aby se dostavil na setkání producentů. Tahle „sranda“ přišla společnost, která vše platila, dohromady skoro na 5 milionů korun. Na palubě byl bohatý catering a občas si Leonardo ještě létal se svými přítelkyněmi – modelkami. Podle fanoušků tak Leonardo káže vodu a pije víno.

Jeho charita s názvem Green World Rising totiž lidi nabádá, aby po sobě zanechávali co nejmenší uhlíkovou stopu, tedy vypouštěli do vzduchu co nejméně skleníkových plynů. A let soukromým tryskáčem prý k takovým aktivitám nepatří.

Na druhou stranu se zapomíná na všechny ty miliony, které Leonardo DiCaprio věnuje ekologickým organizacím a na osvětu, o kterou se snaží. Paradoxem navíc je, že nejvíc mu nadávají lidé, kteří by se o globální oteplování jinak nezajímali nebo v něj nevěří. Ono je totiž vždycky jednodušší nic nedělat a kritizovat než se sám o něco snažit.