Právníci Meadow tvrdí, že Walker po nárazu do stromu ještě žil, ale zůstal uvězněný ve svém autě Porsche Carrera GT. Měl zlomená žebra a pánev, nemohl se dostat ven, a když auto začalo hořet, nadýchal se zplodin.

To není však to jediné, podle právníků bylo auto nestabilní. Kdyby mělo lepší stabilizaci, k nehodě by nejspíš nedošlo. Porsche viní z toho, že roky vědělo o tom, že tento konkrétní model má s nestabilitou problémy, píše web tvnoviny.sk.

Paul Walker zemřel před dvěma lety ve svých čtyřiceti letech během dopravní nehody. Dlouhou dobu se spekulovalo, co bylo příčinou tragédie, tu však po půl roce objasnili policejní experti na dopravní nehody při kanceláři šerifa Los Angeles. Zjistili, že auto se před osudnou nehodou řítilo ulicemi rychlostí mezi 130 a 150 km/h.

Vyloučili, že by příčinou nehody byla technická závada, a oznámili, že herec zemřel kvůli své rychlé jízdě a nezvládnutí řízení. „Během šetření případu se také zjistilo, že byl do porsche přidán výfukový systém, který zvýšil koňské síly motoru,“ uvedl na jaře 2014 velitel Mike Parker. Mimochodem v úseku, v němž se Walker proháněl, byla nejvyšší povolená rychlost 70 km/h.

Kdoví, co jeho dceru vede řešit událost přes právníky, když policejní expertizy hovoří jasně. Navíc ve chvíli, kdy její otec ve svém autě porušoval zákon. Ale to se před fanoušky ikony Rychle a zběsile neříká.