Je prostě fakt, že když musíte vymyslet reklamu na projímadlo, je třeba být hodně tvořivý. Jak znázorníte, že někdo potřebuje vaše projímadlo? Bude to fotka obličeje chlapíka, který tlačí s takovou intenzitou, až má naběhlé žíly na čele? To je trošku očividné, ne? Co takhle něco podobného, co vymysleli markeťáci projímadla Dulcolax?

Na první pohled vypadá ten obrázek docela hezky. Je kreslený, má pěkné barvy. Jenže pak se podíváte pořádně. Detailněji a… DOPRČIC, TO JSOU HOVÍNKA UVĚZNĚNÁ U ANÁLNÍHO OTVORU!

Ne, to, co vidíte, nejsou podivně nakreslení Michelin Manové. To jsou prostě výkaly. Chudáci klepou na stěnu střeva a čekají u análního otvoru, než je někdo vypustí ven. Co se na té reklamě ještě píše? „Pouze vy je můžete osvobodit.“

Jajks.

Reklamu vymyslela reklamní společnost ze Šanghaje a říkají, že byla v novinách a také vylepená na autobusech. „Místo toho, abychom náš vzkaz říkali z pohledu pacienta, rozhodli jsme se ho říct z pohledu exkrementů,“ říkají zástupci reklamní agentury a nemyslí to jako legraci.

Svět je divný.