To na BBC vysvětlil producent Ari Nisman ze společnosti Degy Entertainment, která zajišťuje až 2000 večírků ročně.

Takže, v podstatě si buď můžete najít takovou agenturu, kde pracuje Ari, a nechat je, ať vám večírek zařídí na klíč. Nebo, pokud máte kontakty, můžete sami kontaktovat manažera dané celebrity, který má na starosti plánování jejich vystupování.

„Všichni se dají koupit a udělají pro vás to, co po nich chcete,“ říká natvrdo Ari. „Musíte si dávat pozor na to, s kým jednáte. Dneska každý tvrdí, že má velké kontakty, ale může to být lež. Podezřelé je, když chce hned na začátku velký deposit.“

A pozor, když si chcete zaplatit celebritu, tak vám manažer řekne jenom cenu za její vystoupení. Do toho musíte započítat ještě náklady na dopravu (a hvězdy nízkonákladovkou nepřiletí), zaplacení celého týmu, techniky, noci v hotelu, jídlo pro všechny apod. Takže se to nakonec může vyšplhat na pěknou „pálku“.

Ceny umělců se navíc skoro každý měsíc mění. A to podle toho, jak jsou zrovna trendy a žádaní. Prostě Taylor Swift si dneska může říct mnohem víc než třeba takový Ricky Martin, který byl na vrcholu před deseti lety.

Během uzavření smlouvy si může klient nadiktovat podmínky. Jaké písničky chce, aby zazněly. Bude pak muset být hvězda přítomna ještě na večírku, fotit si s hosty selfíčka a podepisovat autogramy? Má mít na sobě něco specifického? Třeba Robbie Williams musel v Praze dodržet dress code. Více se dozvíte ZDE.

Závěrem Ari Nisman doporučuje, abyste v záloze měli vymyšleného ještě druhého umělce, který vás potěší. A to v případě, že váš vysněný bude beznadějně „pronajatý“ třeba do konce roku.

A chcete vědět, kolik musíte mít na návštěvu celebrit na účtu? Na jejich platy se můžete podívat ZDE.