Cvičení, která vám vytvarují pozadí, je mnoho. Jedním z nich je i expertkami velmi oblíbené roztahování nohou na strojích. Ať už zvolíte jakýkoli úhel, vestoje, vsedě nebo vleže, vytvarují se vám nejen stehna, ale i zadeček. Pak už je jen na vás, jakou váhu snesete. Čím více, tím samozřejmě lepší tvar. Navíc, pokud chcete udělat povedené video na Instagram, tohle bude vypadat opravdu lákavě.

Pokud vás stroje moc nerajcují, můžete se zaměřit na práci s vlastní vahou. Dělat žabáky nebo kačeří kroky vám určitě pomůže, ale jsou asi tak stejně oblíbené jako dřepy samotné. Takže pokud ani tohle není pro vás, doporučujeme klasické výpady do stran. Ty jsou nejefektivnější i podle skutečných odborníků a fitness trenérů. Pokud si chcete ztížit zátěž, použijte gumu na aerobic.

Další možností jsou samozřejmě zdvihy pánve. Tentokrát nebude platit heslo „to je málo, pojď níž“, ale „to je málo, pojď výš“. Nemusíte ani dělat zdvihy po celé délce, klidně dělejte menší, ale nechte pánev nahoře, ať je to cítit. Možná potom nebudete moci chodit a budete plakat vždy, když půjdete na toaletu, ale výsledek za to stojí.