Už dávno dokázal, že není jen mužem jednoho hitu, ale ani sezónní zboží. PSY (35) s jeho novým hitem Gentleman opět atakuje rekordní zhlédnutí na YouTube, což je pro jihokorejskou vládu záruka toho, že pokud jde o propagaci jejich země, je PSY sázka na jistotu.

Nabídli mu nečekaně málo, zato řádně placenou práci, která se ale neodmítá. PSY se bude starat o reklamu pro Jižní Koreu a stane se oficiální tváří země, bude velvyslancem cestovního ruchu.

Zpěvák v tuto chvíli natáčí sérii reklam, které budou lákat turisty do Jižní Koreje. Ty se budou vysílat v sedmdesáti zemích světa a PSY v nich s notnou dávkou komediantství předvádí, co se dá dělat, jak se chovat a kam jít během návštěvy této úžasné země.

Jeho nové zaměstnání má ale přesto své výhody, které mu může každý závidět. PSY bude pod hlavičkou své země hodně cestovat, Asiana Airlines mu zdarma poskytne nejluxusnější servis po celý rok a on se stane ambasadorem této letecké společnosti. Lepší reklamu si nemohl z tohoto trojúhelníku přát nikdo. Jihokorejskou vládu a největší leteckou společnost bude zastupovat držitel hudebního rekordu a jeho zase bude vidět po celém světě.

Tomu říkáme kvalitní byznys za málo peněz.