Přesto existuje množství dobrých a fungujících rad, jak si ke vstávání vytvořit vřelý vztah a budit se s úsměvem od ucha k uchu.

Inspirujte se v těchto 6 krocích.

1. Nepřejídejte se před spaním!

Tuhle poučku už jste slyšeli nejmíň stokrát. My vám ji však po stopadesáté zopakujeme, protože když si dáte před spaním dva kousky pizzy, vaše tělo bude v noci pracovat na tom, aby ji dobře strávilo, a spotřebuje energii určenou na vaši noční regeneraci. Výsledkem bude, že se probudíte úplně vyčerpaní.

2. Spěte déle

Jestli si myslíte, že vám bohatě stačí 5 nebo 6 hodin spánku, jste na omylu. Aby se tělo dospělého člověka správně regenerovalo, potřebuje minimálně 7 a půl hodiny! Pokud navíc máte spánek mělký, budíte se a chodíte v noci na záchod, měli byste svůj odpočinek ještě trochu prodloužit.

3. Zbavte se všech modrých světel

Ideálně odstraňte ze své ložnice všechny monitory, mobily, iPady a další věci, které svým zářením ruší náš spánkový cyklus! Zkuste si namísto civění na Facebook každou hodinu před spaním pouze číst a zaznamenáte rozdíl!

4. Vstaňte na poprvé

Odkládání budíku po pěti minutách vůbec ničemu neprospěje, spíš naopak. Polehávání a oddalování vstávání vás jen zbytečně stresuje. Prostě vstaňte a užijte si ráno!

5. Zacvičte si

Nemusíte ráno zrovna uběhnout 5 kilometrů, ale malé protažení nebo pozdrav slunci vám rozhodně neuškodí. Nastartujete metabolismus a zvýšíte hladinu hormonů štěstí!

6. Osvěžte se

Zapomeňte na to, že vstanete, slupnete koblihu a zapijete ji kávou. Po probuzení do sebe nalijte sklenici vlažné vody s citronem a uvidíte, s jakou energií vplujete do nového dne! Poděkuje vám i vaše zažívání a pleť.