Cítíte se takhle ke konci léta znavení? Musíte do sebe rvát pět energy drinků, abyste byli schopní rozpoznat, který z těch týpků v práci je váš šéf? Pak věřte, že vám pomůže následující:

1. Upravte si dobu spánku

Bylo by docela fajn přijít na to, kolik hodin spánku potřebuje vaše tělo k tomu, aby celý den v pohodě pracovalo a večer se cítilo příjemně unaveno. Spali jste 12 hodin, a přesto zíváte? To je právě to. Nedostatek spánku se projevuje úplně stejně jako nadměrné množství odpočinku. Musíte se trefit někam mezi. Začněte třeba na osmi hodinách, to je takový průměr. A pak ubírejte, nebo přidávejte. Podle toho, kolik hodin vám sedne nejlépe, choďte spát. A to i o víkendu.

2. Nepodceňujte sílu jednoho zdřímnutí

„Dát si dvacet“ není na škodu, pokud se o vás odpoledne pokouší únava. Ale opravdu jen dvacet, delší doba by vás naopak mohla rozhodit na celý zbytek dne.

3. Hydratujte se

Pijete dostatek vody? Dostatek tekutin vám pomůže překonat spánkovou krizi. Dbejte na to, abyste do sebe poslali 8 až 10 sklenic denně.

4. Snídejte

Vaše tělo potřebuje energii na to, aby se po ránu probralo. Nemusíte snídat moc, ale alespoň trochu byste se najíst měli. Co si dát nějaké ovoce nebo cereálie? Po ránu si klidně dopřejte cukry, během dne je krásně spálíte.

5. Buďte na vzduchu

Otevřete na sebe v práci okno a chvíli zhluboka dýchejte. V lepším případě se jděte na chvíli projít ven. Uvidíte, že se proberete a budete mít i lepší náladu.