Opět jste to nechala na poslední chvíli a snažíte se za co nejkratší časový úsek sundat co nejvíc tuku? Pak nezoufejte, jste na tom stejně jako většina žen. Pokud se budete řídit následujícími radami, uvidíte výsledky brzo.

1. Nejíst po šesté

Pokuste se dát si poslední jídlo cca do 18 hodin. I kdyby se dělo cokoli, pak už prostě nepřijímejte potravu, a to žádnou. Uvidíte, že ploché bříško se dost rychle objeví. Na tento způsob hubnutí spoléhá opravdu velká většina z nás.

2. Půst

Než najedete na nějaký zdravý režim, připravte své tělo na změny, a to nejlépe půstem. Ideální dobou jsou 1–2 dny, kdy budete jen pít vodu a výjimečně zelený čaj. Střeva se vám krásně pročistí a tělu se rozběhne metabolismus.

3. Hlad je převlečená žízeň

Po celou dobu vaší diety myslete na to, že hlad je převlečená žízeň, proto se pokaždé, kdy se žaludek přihlásí o svůj příděl, napijte. Pitný režim je v době redukce hmotnosti opravdu klíčovým bodem, a proto nezapomínejte mít láhev s vodou neustále při ruce.

4. Žádné fast foody

Zapomeňte, že existuje něco jako předpřipravené a rychlé občerstvení. Vše, co za dobu snižování hmotnosti sníte, musí být čerstvé a hlavně kvalitní. Jídlo si tedy připravujte sami ze zdravých a zdraví prospěšných zdrojů.