Bez vizitek se v dnešní době neobejde prakticky žádný podnikatel nebo firma. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak někomu sdělit své obchodní a kontaktní údaje – tedy kdo jste, čemu se věnujete a na jaké adrese (telefonu, e-mailu…) vás zastihne v případě, že bude mít zájem s vámi spolupracovat. Vizitka vás reprezentuje a právě na jejím základě si o vás potenciální klient či partner leckdy udělá první dojem.

Dobře udělaná vizitka by měla v první řadě umět zaujmout. Pokud během jediného dne dostanete třicet vizitek od třiceti různých lidí – zapamatujete si spíš někoho, kdo vám dal obyčejný papírový obdélníček, nebo někoho, kdo vám dal vizitku koncipovanou jako miniaturní (a plně funkční) struhadlo?

Není se tak co divit, že většina firem na vizitkách rozhodně nešetří. Do tohoto článku jsme vybrali dvacet zaručeně nejkreativnějších navštívenek, které se podle našeho názoru v záplavě těch tuctových v žádném případě neztratí. Mají myšlenku, hodně toho o svých majitelích říkají a u většiny z nich nejde nápaditý design na úkor funkčnosti.