Trendy
Výměna manželek 2024 válka na Ukrajině Survivor 2024 Kate Middleton

Tesco rozšiřuje sortiment bio produktů vlastní značky

Tesco rozšiřuje sortiment bio produktů vlastní značky
Zdroj:
Tesco Organic
Pod označením Tesco Organic si zákazníci mohou koupit přes sto čerstvých i trvanlivých biopotravin, ke kterým se od letošního září přidají také chia semínka, quinoa, goji, lněná semínka, kokosová mouka a kokosový cukr. Uvedením těchto produktů na trh reaguje Tesco na rostoucí trend zákazníků, kteří upřednostňují zdravé potraviny v bio kvalitě. Více než třetina produktů značky Tesco Organic pochází od český dodavatelů a pěstitelů.

Tesco patří k řetězcům, které ve střední Evropě prodávají nejširší sortiment bio potravin. Kromě značkových produktů nabízí zákazníkům také řadu potravin v bio kvalitě pod vlastní značkou Tesco Organic. Nabídka Tesco Organic obsahuje široké spektrum výrobků, jako například cereálie, semínka a ořechy, několik druhů čajů a kávy, nealkoholické nápoje a vína, rýži, celozrnné těstoviny, oleje, čerstvé maso a pod označením Tesco Bio také ovoce a zeleninu. Při příležitosti září jako měsíce biopotravin rozšiřuje Tesco svou nabídku i o chia semínka, quinou, goji, lněná semínka, kokosovou mouku a kokosový cukr. Rozšířením tohoto sortimentu reaguje Tesco na rostoucí zákaznickou poptávku Čechů po zdravých výrobcích v bio kvalitě.

„Veškeré produkty jsou v bio kvalitě, bez sladidel a neobsahují geneticky modifikované organismy. Roste zájem nejen o výrobky v bio kvalitě, ale všeobecně o výrobky zdravé výživy,“ vysvětluje Andrea Votýpková, manažerka Tesco pro vývoj nových produktů zdravé výživy.

Prodej bio potravin v Tescu roste, a to zejména díky ceně, za jakou je řetězec nabízí. „V Tescu nabízíme opravdu širokou škálu potravin i nápojů v bio kvalitě. Ačkoli by některé zákazníky mohla odrazovat od jejich nákupu vyšší cena, v Tescu se jí nemusí obávat. Nabízíme produkty v bio kvalitě za výhodné ceny,“ dodává Andrea Votypková. Jen za letní období roku 2019 vzrostl prodej bio potravin a výrobků vlastní značky Tesco Organic v průměru o třetinu. Privátní značka tvořila v nákupním košíku téměř polovinu z celkového prodeje bio produktů. Mezi nejoblíbenější produkty patří Tesco Organic slané tyčinky, preclíky a celozrnné špagety.

Základní informace o Tesco Organic:

• Aktuálně Tesco nabízí více než 100 výrobků v kvalitě bio pod značkou Tesco Organic.

• Pod označením Tesco Bio nalezne zákazník zeleninu a ovoce v bio kvalitě.

• Bio produkty jsou vystavené v samostatných modulech v oddělení čerstvých a trvanlivých potravin.

Proč jsou bio potraviny chutnější?

• Aby mohl výrobek nést označení bio, musí minimálně 95 % použitých surovin pocházet z ekologického zemědělství. To znamená z farmy, kde se nepoužívají pesticidy, umělá hnojiva a ani geneticky modifikované organismy.

• Na ekofarmách mají zvířata možnost výběhu nebo pastvy a jsou krmená krmivem bez stimulantů růstu či hormonálních přípravků.

• Splnění veškerých uvedených podmínek musí být doloženo certifikací, kterou udělují kontrolní orgány s tímto oprávněním.

Co dělat při jaderné havárii: Základní rada zní schovej se a zůstaň v kontaktu, říká Dana Drábová

Další články

Nejnovější kauzy