Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy Karel Gott (zpěvák) Ivana Gottová Výměna manželek StarDance 2019

Nejnovější kauzy

Tesco rozšiřuje sortiment bio produktů vlastní značky

Tesco Organic
Pod označením Tesco Organic si zákazníci mohou koupit přes sto čerstvých i trvanlivých biopotravin, ke kterým se od letošního září přidají také chia semínka, quinoa, goji, lněná semínka, kokosová mouka a kokosový cukr. Uvedením těchto produktů na trh reaguje Tesco na rostoucí trend zákazníků, kteří upřednostňují zdravé potraviny v bio kvalitě. Více než třetina produktů značky Tesco Organic pochází od český dodavatelů a pěstitelů.

Tesco patří k řetězcům, které ve střední Evropě prodávají nejširší sortiment bio potravin. Kromě značkových produktů nabízí zákazníkům také řadu potravin v bio kvalitě pod vlastní značkou Tesco Organic. Nabídka Tesco Organic obsahuje široké spektrum výrobků, jako například cereálie, semínka a ořechy, několik druhů čajů a kávy, nealkoholické nápoje a vína, rýži, celozrnné těstoviny, oleje, čerstvé maso a pod označením Tesco Bio také ovoce a zeleninu. Při příležitosti září jako měsíce biopotravin rozšiřuje Tesco svou nabídku i o chia semínka, quinou, goji, lněná semínka, kokosovou mouku a kokosový cukr. Rozšířením tohoto sortimentu reaguje Tesco na rostoucí zákaznickou poptávku Čechů po zdravých výrobcích v bio kvalitě.

„Veškeré produkty jsou v bio kvalitě, bez sladidel a neobsahují geneticky modifikované organismy. Roste zájem nejen o výrobky v bio kvalitě, ale všeobecně o výrobky zdravé výživy,“ vysvětluje Andrea Votýpková, manažerka Tesco pro vývoj nových produktů zdravé výživy.

Prodej bio potravin v Tescu roste, a to zejména díky ceně, za jakou je řetězec nabízí. „V Tescu nabízíme opravdu širokou škálu potravin i nápojů v bio kvalitě. Ačkoli by některé zákazníky mohla odrazovat od jejich nákupu vyšší cena, v Tescu se jí nemusí obávat. Nabízíme produkty v bio kvalitě za výhodné ceny,“ dodává Andrea Votypková. Jen za letní období roku 2019 vzrostl prodej bio potravin a výrobků vlastní značky Tesco Organic v průměru o třetinu. Privátní značka tvořila v nákupním košíku téměř polovinu z celkového prodeje bio produktů. Mezi nejoblíbenější produkty patří Tesco Organic slané tyčinky, preclíky a celozrnné špagety.

Základní informace o Tesco Organic: • Aktuálně Tesco nabízí více než 100 výrobků v kvalitě bio pod značkou Tesco Organic. • Pod označením Tesco Bio nalezne zákazník zeleninu a ovoce v bio kvalitě. • Bio produkty jsou vystavené v samostatných modulech v oddělení čerstvých a trvanlivých potravin.

Proč jsou bio potraviny chutnější? • Aby mohl výrobek nést označení bio, musí minimálně 95 % použitých surovin pocházet z ekologického zemědělství. To znamená z farmy, kde se nepoužívají pesticidy, umělá hnojiva a ani geneticky modifikované organismy. • Na ekofarmách mají zvířata možnost výběhu nebo pastvy a jsou krmená krmivem bez stimulantů růstu či hormonálních přípravků. • Splnění veškerých uvedených podmínek musí být doloženo certifikací, kterou udělují kontrolní orgány s tímto oprávněním.

Mohlo by vás zajímat

Další články