Trendy
válka na Ukrajině Survivor 2024 Iveta Bartošová Survivor 2024 - aktuálně

Sado mama boří internet: Nové logo Sama doma rozesmálo i moderátorky pořadu

Sado mama: Nové logo Sama doma sklidilo výsměch internetu
Zdroj: Se souhlasem ČT
+ Další 3 fotografie
Pořad

Česká televize si uřízla pořádnou ostudu poté, co zveřejnila fotku nového loga pořadu Sama doma. Jednotlivé slabiky byly v grafice vyskládané tak nešťastně, že většina lidí přečetla název jako Sado mama. Na sociálních sítích následoval těžký výsměch, ke kterému se připojily i samotné moderátorky pořadu, například Ester Janečková a Barbora Černochová.

Nové logo pořadu Sama doma se opravdu nevydařilo. Grafici totiž seřadili jednotlivé slabiky názvu pod sebe místo toho, aby je umístili vodorovně. Většina lidí tak místo Sama doma přečetla Sado mama. Netrvalo dlouho a logo se stalo hitem internetu.

"Oceňuji odvahu České televize - rodinný pořad “Sado mama” pro zoufalé manželky. Lehce pikantní, ale rozhodně inovativní," utahoval si z grafiky například novinář Jindřich Šídlo na Instagramu. Jeho příspěvku si všimla i jedna z moderátorek pořadu Barbora Černošková a také zareagovala s humorem. "Tak cílíme na minority, no. Zítra (v úterý, pozn. red.) od 12:30 na ČT1. Vysíláme v latexu," okomentovala Šídlův příspěvek Černošková.Ještě dál zašla její kolegyně ze Sama doma Lucie Křížková. Ta na svém Instagramu sdílela upravenou koláž, na níž pózují všechny moderátorky pořadu v latexových a kožených oblečcích. "Veřejnoprávní vysílání pro minority," okomentovala koláž Černošková.

Logo se nemění

Pozadu s komentářem nezůstala ani další z moderátorek Sama doma Ester Janečková. "Sára (dcera, pozn.red.) před chvíli vylezla z postele, že nemůže spát. Tak jsem jí ukázala novou webovku Sama doma a ona hned zmizela. Díky našim kreativcům za nečekanou mediální kampaň," pobavila herečka na Instagramu.

Česká televize nakonec po výsměchu novou verzi loga stáhla a vrátila se ke starému modelu. "Děkujeme za dotazy i podněty ke vzniku nového formátu. Chápeme… Tohle překlopení loga se prostě grafikům při tvorbě nového iVysílání úplně nepovedlo. Změnu názvu ani dramaturgie Sama doma ale neplánujeme. Staré logo je zpátky. A Sado mama už je zase Sama doma," uvedla Česká televize na Twitteru.

Související články

Další články