Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy Střelba v Ostravě StarDance 2019 Extra Host (pořad) Události roku 2019

Nejnovější kauzy

Reklamní plochy v Praze chtějí ovládnout dva výrazní hráči ze zahraničí

hlavní město
Hlavní město Praha chystá tendr na provoz přístřešků MHD. Jsou to místa, která firmy využívají jako reklamní prostor. Do tendru se hlásí dvě mezinárodní společnosti, které dosud na českém reklamním trhu dosud nefigurovaly.

V současnosti mobiliář v Praze provozuje firma JCDecaux. Ta má smlouvu do roku 2021. Audit pro tuto společnost nedopadl přívětivě, vedení Prahy je přesvědčeno, že podmínky pro hlavní město nejsou výhodné – psali jsme zde.

Praha nyní chystá tendr na provoz přístřešků MHD. Spolupráce by měla fungovat na podobném principu jako nyní, kdy soukromník přístřešky pořídí, udržuje, zároveň městu platí nájemné a výměnou může na mobiliáři umisťovat reklamu.

Podle informací webu idnes.cz se o provoz přístřešků MHD hodlá ucházet také společnost Clear Channel Outdoor. Letos po vítězství v tendru převzala správu velké části mobiliáře v Paříži právě od JCDecaux, která přístřešky provozuje v Praze.

“Z toho, co jsem viděl, je stávající stav mobiliáře v Praze zastaralý. Přístřešky pro MHD by měly například zahrnovat displeje s dopravními a jinými informacemi v reálném čase, to v Praze naprosto chybí,“ uvedl pro idnes.cz ředitel pro rozvoj a inovace firmy Clear Channel Outdoor Mats Lundquist.

Podle radního Jana Chabra (TOP 09) se pak o zakázku má ucházet ještě další (dosud nejmenovaná) zahraniční společnost. Do tendru se chce zapojit také společnost JCDecaux, která se o mobiliář stará v současné době.

Mohlo by vás zajímat

Další články