Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.Rozumím
Trendy tagy Jaromír Jágr koronavirus Extra Host (pořad) Počasí

Nejnovější kauzy

Někteří mají Valentýna plné zuby! Tak Kaufland vysvětluje kampaň se srdcem, která dráždí Česko

Kaufland má drsnou kampaň.
Zdroj: Kaufland, Facebook.com
Obchodní řetězec Kaufland udělal na Valentýna hodně drsnou kampaň. Ústředním motivem je srdce. Mnoho zákazníků nyní zuří. Co jim obchodní řetězec Kaufland vzkazuje?

Nehumánní, odporné, ponižující a spousta dalších výrazů se objevila v reakci na reklamní kampaň společnosti Kaufland, který uveřejnil slevu na vepřové srdce, u níž je napsáno: „Láska je jako bonboniéra plná čokolády. Nejdřív je sladká a pak se vám z toho zvedne kufr.“

Většina zákazníků je pěkně naštvaná. Kampaň se jim nelíbí. Co jim obchodní řetězec vzkazuje?

„Letos na Valentýna bychom rádi podpořili i ty, kteří mají Valentýna plné zuby, považují jej za nesmyslný svátek. Kromě standardního sortimentu máme letos na Valentýna v nabídce také vepřové srdce. Naše vepřové srdce je ale tvrďák, nepotrpí si na žádné zamilované vrkání a letos nám tak trošku řádí na našem webu, Facebooku i dalších kanálech. Mrzí nás, že jsme se Vám touto kampaní netrefili do vkusu, snad se nám to podaří příště,“ vzkazuje Kaufland na svém Facebooku.

Související články

Další články