Trendy
válka na Ukrajině Survivor 2024 Iveta Bartošová Survivor 2024 - aktuálně

Lucie Borhyová za 40 let: Pořád může moderovat, diváky bude fascinovat i s vráskami, říká expert

Půvabná televizní moderátorka jenom září.
Zdroj: Se souhlasem L. Borhyové
+ Dalších 5 fotografií
ROZHOVOR

Zatímco Jaromír Soukup (53) si myslí, že Lucie Borhyová (44) má úspěch především kvůli svým ústům, podle mediálního odborníka je to jen jedna z jejích předností. „Úspěšná může být i za 40 let,“ prozradil v rozhovoru pro eXtra.cz Robert Le Veneur.

Jak jsme již informovali na eXtra.cz, mediální magnát a podnikatel Jaromír Soukup pozurážel moderátorku zpráv Lucii Borhyovou. Šovinisticky o ní uvedl, že nemít velkou pusu, nikdy se na obrazovku nedostane.

Podle zkušeného marketingového experta a majitele vlastní marketingové agentury Roberta Le Veneura jsou nicméně za jejím úspěchem i další věci.

Robert Le Veneur: Lucie Borhyová chytře buduje svou popularitu

Co je podle vás tak fascinujícího na moderátorce Lucii Borhyové, že má i po více než dvaceti letech na obrazovce tak obrovskou popularitu?

„Zaprvé skvěle vypadá, zadruhé je civilní. Je to hvězda, ale lidem je relativně nablízku. Zatřetí také na sobě pracuje. Není to jen o tom, že je vidět na televizní obrazovce, ale účelově, chytře a systematicky pracuje i s ostatními médii, takže dokonce i lidé, kteří se nedívají na Novu, ji znají z mnoha dalších médií.“

To, že umí být civilní, myslíte tak, že na diváky působí jako milá „holka odvedle“?

„Musí se to vyvažovat jako na lékárnických vahách. Je to na hraně. Je hvězda, zároveň je i blízko lidem. Ale není jim úplně nejblíž, takže ji nepovažují za někoho blízkého. Diváci podle mě vnímají, že je příjemná, ale je malinko nedosažitelná. Ale pro veřejnost není tak vzdálená, jako byla například anglická královna.“

Chtěl byste někoho podobně slavného použít do reklamní kampaně?

„Obecně je práce s celebritami v reklamách velmi obtížná. Aby si zákazník spojil značku a konkrétní tvář, musí ta tvář se značkou spolupracovat dlouhodobě. To bývá většinou extrémně drahé. Pokud se někdo nezaváže k dlouhodobé spolupráci, není to pro společnosti tak výhodné. Chytré značky používají spíš například maskota, který jim bude dvacet let v televizi vřískat něco o pozemšťanech. A nemusí mu platit tolik jako třeba Lucii Borhyové.“

Úspěch i v 84 letech

Říkal jste, že její popularitu ovlivňuje její půvab. Dovedete si představit, že bude uznávanou moderátorkou třeba i v 70 letech?

„Na tom se dá pracovat a myslím si, že ona to umí. Každý z nás stárneme, ale zdá se mi, že Lucie Borhyová stárne s určitou grácií. I herečka Jiřina Bohdalová umí v 91 letech pracovat s publikem a vrásky na to nemají vliv. A podle toho, co Lucie zvládla za posledních dvacet let v práci se svou popularitou, si myslím, že může být v pohodě úspěšná dalších čtyřicet let.“

Související články

Další články