Jako všechny ženy i já jsem zkoušela různé diety, abych zhubla podle představ. Kdyby mi v té době někdo řekl, ať se natřu hovnem a pak zhubnu, udělám to! Chtěla jsem být prostě hezká a hubená a nevěděla, jak na to.

Určitě všechny znáte ten pocit, když jsou i ty největší kousky z vašeho šatníku napasované a nemáte náladu se ukazovat na veřejnosti. Denně nosíte to samé, cítíte se nepohodlně a vymlouváte se na své dny či nafouklé břicho.

Když se já dostanu do tohohle stavu, začnu to řešit hned! Pokaždé chci zhubnout hned najednou minimálně 10 kg, a to je to nejhorší! Naučila jsem se, že tělu musím dopřát pohyb a také si dopřávám různé procedury na formování postavy.

Hodně žen mi právě na Instagramu píše, že si nemůže dovolit chodit do fitness centra nebo na finančně nákladnější procedury, které já podstupuji. Moje rada zní, pokud se chce, všechno jde, a nepotřebujete k tomu nic, jen odhodlání a počítač!

Najděte si videa na YouTube, kterých je tam obrovské množství, a poslouchejte své tělo. Ono samo vám napoví, co mu prospívá a co ne. Také si můžete jít zaběhat, stačí si udělat čas a pravidelnou činností se pomalu dopracujete k vysněné postavě.

70 % úspěchu tvoří stravování! Jíst pravidelně, omezit sladká jídla, pít hodně vody a ono to opravdu nakopne váš metabolismus a odrazí se to na vaší váze. Nejsem žádný odborník, a proto jsem pro vás oslovila mou výživovou poradkyni Adrianu Starou, která sestavila jídelníček, který vám pomůže a potraviny v něm budou běžně dostupné.

Stačí si tyhle rady vzít k srdci a poslechnout výživovou poradkyni, díky které si udržuji postavu pořád tip-top, a v létě budete vypadat báječně!

Výživová poradkyně Adriana Stará radí: Nezapomínejte na snídaně, je to důležitý start do každého dne! Kvalitní, vyvážená, zdravá a plnohodnotná snídaně vám nastartuje den i metabolismus a dodá vám dostatek energie. Například 125 gramů tvarohu, 100 gramů banánu, 2 lžičky chia semínek a lžičku kvalitního oleje. To vše rozmixujete a máte lahodné smoothie.

Svačinu si pak dejte po třech hodinách od snídaně, například ovoce a trochu kešu nebo mandlí, ne ale solené nebo pražené. Pokud chcete opravdu zhubnout, musíte omezit přílohy na minimum. Nejlepší maso je drůbež, kvalitní hovězí nebo ryby. Maso by mělo mít přibližně 120 – 150 gramů a jako přílohu zeleninu.

Přibližně po 2–3 hodinách si můžete dát odpolední svačinu v podobě proteinové tyčinky, kvalitní bílý jogurt s vysokým obsahem bílkovin nebo zeleninovo-ovocné smoothie (jahody, baby špenát, konopný protein a kokosové mléko).

K večeři pouze zeleninový salát a bílkoviny v podobě tuňáka, mozzarelly, cottage nebo vajíček. Pokud vám zůstalo jídlo od oběda, klidně si ho dejte k večeři, ale pouze poloviční porci. Nejdůležitější při hubnutí je pravidelná strava, pitný režim minimálně 4 dcl na 10 kg hmotnosti v průběhu celého dne a nejhlavnější POHYB!

Výdej kcal by měl být vyšší než příjem. Zapomeňte na hladovění, chce to dostatek kvalitních potravin, vyvážené jídlo, ve kterém nechybí základní makronutrienty: zdravé cukry, tuky a bílkoviny.