Nesnídáte? Proč? Nestíháte? Nemáte hlad? Chuť? Chyba. Čtěte proč!

1. Více energie

Důležité je ihned po ránu stabilizovat hladinu glukózy v krvi a tak nabýt energii. Co takhle vajíčka? Díky proteinům se budete hned od rána cítit skvěle. Únava bude rázem pryč.

2. Výkonnější mozek

Snídaně je podle mnoha studií nejdůležitějším jídlem z celého dne. Přísun energie po ránu se odráží na vašem výkonu jak v práci, tak třeba i ve škole. Začínat den obědem je špatně.

3. Hubnutí

Většina výživových poradců vám potvrdí, že abyste mohli shazovat kila, musíte rozběhnout svůj metabolismus. A to už od rána. Pokud vás trápí nadváha a nesnídáte, zkuste to změnit. Volte tmavé pečivo nebo cereálie, k tomu nějaké ty vitaminy v podobě ovoce či zeleniny. Ráno si dejte klidně i sladké, kalorie ubírejte hlavně večer. V noci nejíst vůbec, to je snad jasné…

4. Menší pravděpodobnost onemocnění cukrovkou

Lidé, kteří pravidelně snídají, trpí daleko méně diabetem než ti, kteří snídani vynechávají. A to právě proto, že pokud se ráno nasnídáte, dojde k regulaci cukru v krvi.

5. Nižší riziko infarktu a nižší krevní tlak

Zdravá snídaně pomáhá snižovat krevní tlak a předchází tak infarktu. Studie časopisu American Chemical Society dokazuje, že obrovským pomocníkem ve snižování tlaku jsou například tolik zatracovaná vajíčka.

6. Lepší nálada

Pokud vynecháváte jídla a nestravujete se pravidelně, dostáváte tělo do stresu. Jste náladoví, podráždění. Chyba. Začněte snídaní a pokračujte pravidelnými malými porcemi jídla po celý den. Jedině tak může vaše tělo dobře fungovat a jedině tak se můžete cítit dobře.